luni, 8 martie 2010

La Multi Ani pentru Cea Mai Frumoasa Floare

E ziua mea! Doresc ca in aceasta zi sa fiu inconjurata de dragoste, sa fiu iubita, rasfatata, alintata... doresc sa am tot ce imi propun... doresc sa devin mai puternica... doresc sa pot sa zbor spre ceruri, in cautarea unei noi aventuri, unei noi calatorii pe caile periculoase ale dragostei... doresc sa fiu ceea ce nu am fost niciodata... doresc sa fiu dorita...

Doresc sa imi pot dori tot ceea ce imi doresc.
E ziua mea de liniste, ziua in care eu nu pot sa mai uit ca sunt femeie, stau o secunda si ma uit in oglinda si imi dau seama ca am pierdut atata timp incercand sa fiu egala cu barbatul, am pierdut pentru ca a fi femeie este cel mai frumos dar pe care l-am primit in aceasta viata. Frumusetea vine din ceea ce suntem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu